پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3473
-
الف
+

راهیابی ۱۱ فیلم به بخش رقابتی جشنواره پویانمایی رضوی

۱۱ فیلم به بخش رقابتی نهمین جشنواره پویانمایی رضوی راه یافتند.

۱۱ فیلم به بخش رقابتی نهمین جشنواره پویانمایی رضوی راه یافتند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، از 45 فیلم رسیده به دبیرخانه نهمین جشنواره پویانمایی رضوی پس از داوری اولیه، 11 اثر انیمیشنی به بخش رقابتی جشنواره راه یافتند.

اثر "درخت آسمانی" به کارگردانی صبا سیدپورگرمرودی از مازندران، فیلم "رستگاری" به کارگردانی محمد افشار نژادو 2 انیمیشن "سلام " و "درخت بادام" به کارگردانی عباس عباسی وزین از خراسان رضوی، "زبان دل" به کارگردانی فرزانه محمودی و 2 فیلم"رضا" و"نور" به کارگردانی یاشار شاملو از گیلان از جمله آثاریستکه به بخش رقابتی رسیدند.

فیلم‌های "غریبه" به کارگردانی مهدی آقاجانی از تهران، "فانوس دریایی" به کارگردانی فهیمه نیکومنظر از همدان، "قاصدک" به کارگردانی زهرا میرزایی خواه از بوشهر و "دعای کودکی" به کارگردانی علی رخشانی از گلستان هم پس از داوری اولیه به بخش رقابتی نهمین جشنواره پویانمایی رضوی راه یافتند.

همچنین سعید توکلیان و اسماعیل شرعی داوران بخش فیلم و فیلمنامه‌نویسی نهمین جشنواره پویانمایی رضوی هستند.

لازم به ذکر است، از ۱۷ استان، ۱۲۴ اثراعم ازفیلم و فیلمنامه پویانمایی به دبیرخانه رسیده است که این آثار شامل ۴۵ اثرانیمیشنی و ۷۹ فیلمنامه است که نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد رشد داشته است.

جشنواره پویانمایی رضوی همه‌ساله به مناسبت میلاد باسعادت علی بن موسی‌الرضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت احمد بن موسی (شاه‌چراغ) در دهه کرامت برگزار می‌شود.

ه خ/ س م

نظر شما
ارسال نظر